Bezorgen en afhalen

Levertijden

Bestellingen met voorradige producten en op werkdagen vóór 23:30 besteld ontvang je de volgende dag!

Het volledige overzicht kan je hieronder vinden.

Bestelling geplaatst op

Wanneer in huis

Werkdagen voor 23:30

Volgende dag

Zaterdag voor 18:00

Dinsdag*

Zondag voor 18:00

Dinsdag

Zondag na 18:00

Dinsdag


* Dit kost €3,50 extra verzendkosten. Meer informatie.

** Op feestdagen gelden andere levertijden.

Verzending van meerdere artikelen

Bestel je meerdere artikelen in een keer, dan doen wij ons best om alles in één keer te versturen. De levertijd van je bestelling is gelijk aan die van het artikel met de langste levertijd.

Levering

We versturen de bestellingen die je op iCentre.nl plaatst via PostNL. Levering vindt plaats op werkdagen tussen 09:00 en 21:00 uur. Als je niet thuis bent zal de bezorger van PostNL een berichtje achterlaten, zodat je jouw bestelling binnen drie weken bij het postkantoor kunt afhalen.

Ophalen

Je kan er ook voor kiezen je bestelling op te halen bij een iCentre winkel bij jou in de buurt. Geef dan in de winkelmand aan of je de bestelling wilt ophalen en in welke winkel.

De levertijden van bezorgen gelden ook voor ophalen. Als je hebt gekozen voor ophalen krijg je automatisch een e-mail en/of SMS wanneer jouw bestelling klaar ligt.

Nieuw: ophalen én bezorgen in één bestelling

Om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn kan je nu per product aangeven of je deze wilt laten bezorgen of ophalen in de winkel.

Zo kan je er bijvoorbeeld voor kiezen een voorradig product gelijk op te halen en het product met een langere levertijd te laten bezorgen. We laten de keuze aan jou!

Betaalmogelijkheden

Betaalmogelijkheden

Je kunt bij iCentre.nl betalen via bankoverschrijving of met iDEAL.

Bankoverschrijving

Je kunt bij iCentre.nl met een bankoverschrijving je bestelling betalen. Het bedrag kan je overmaken op het ING rekeningnummer zoals vermeld in de bevestigings e-mail onder vermelding van het ordernummer.

Het ordernummer kun je terugvinden in de bevestigings e-mail die wij verzonden hebben. Je kunt ook je ordernummer terugvinden in je iCentre online account. Je kunt daarop inloggen met je e-mailadres en wachtwoord. Ben je je wachtwoord vergeten? Vraag dan hier een nieuwe aan.

iDeal

Maak je gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, Fortis, ING, Rabobank of SNS Bank dan kun je direct met iDEAL betalen. Je rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van je eigen bank. Betalen zoals je eigenlijk al gewend bent.

iDEAL biedt je een aantal voordelen ten opzichte van andere betaalmethoden:

  • iDEAL is betalen via internetbankieren, dus vertrouwd en veilig.
  • Betalen met iDEAL kan meteen, je hoeft je niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken.
  • Je kunt iDEAL direct gebruiken als je internetbankiert bij ABN AMRO, Fortis, ING, Rabobank of SNS Bank.
  • Je houdt constant controle en overzicht op jouw betaling, de iDEAL betaling wordt meteen verwerkt en zichtbaar in je rekeningoverzicht.

Creditcard

Er kan met creditcard worden afgerekend. We bieden de keuze uit Maestro, Mastercard en Visa.


Gespreid betalen

Producten boven de 400 euro zijn eenvoudig in maandelijkse termijnen te betalen.
Dit is een niet-doorlopend kredietaanbod van Santander Consumer Finance Benelux B.V. Toetsing en registratie BKR.
Vraag naar de voorwaarden en standaardinformatieblad in de winkel.

Aanvragen voor gespreid betalen kunnen alleen in de winkels gedaan worden.

Veilig online betalen

De online transacties via iDEAL zijn beveiligd door ABN AMRO door gebruik te maken van het hoogste beveiligsniveau dat op dit moment beschikbaar is.

Op de checkout pagina zijn al je gegevens die je verzendt versleuteld via een extern geautoriseerd high-grade 256-bit SSL verbinding.

Wat is SSL?

SSL staat voor Secure Sockets Layer en garandeert een veilige communicatie tussen de browser en iCentre.nl. Dit protocol versleutelt namelijk alle informatie die via jouw computer en iCentre.nl wordt verstuurd.

Retourneren

iCentre gegevens

Bankgegevens

ING 7138506 t.n.v. New iCentre BV 
KvK nummer: 64420523
BTW nummer: NL855659002B01
IBAN: NL72INGB0007138506
BIC/SWIFT: INGBNL2A

Adres hoofdkantoor

Euroweg 20
3825 HD Amersfoort

Adres retourzendingen

iCentre Retouren
Versterkerstraat 12
1322 AP ALMERE

E-mail

info@icentre.nl

Telefonische Bereikbaarheid

Informatie over producten en online bestellingen kan ingewonnen worden op telefoonnummer 036 - 530 26 86 (lokaal tarief). De klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 18:00 uur, en op zaterdag van 09:00 tot 17:00 uur.

Retourneren

Als het product niet aan je verwachtingen voldoet kan het worden teruggestuurd binnen 14 dagen na aankoop, mits ongebruikt en in originele verpakking. Neem hiervoor altijd telefonisch of per mail ( retouren@icentre.nl) contact op met iCentre.

Na overleg met een van onze verkopers wordt een RMA-formulier (Retour Met Akkoord) verstrekt waarmee het pakket kan worden teruggestuurd. Dit RMA-formulier moet duidelijk op de zending worden aangebracht. De kosten van deze retourzending en eventuele verzekering tegen transportschade en vermissing zijn voor rekening van de klant.

Bestelling zelf ophalen

Je kunt ervoor kiezen om jouw bestelling in de winkel af te halen. Je dient dan wel online te betalen, via iDeal of met een creditcard. Het is mogelijk dat de bestelling (gedeeltelijk) niet op voorraad is in de winkel naar keuze. Daarom brengen we je per e-mail op de hoogte wanneer jouw bestelling compleet is, zodat je deze af kunt halen in de winkel.

Garantie, Service en Support

Alle producten die icentre.nl levert hebben de standaard fabrieksgarantie. Op Apple hardware kan daarnaast AppleCare worden aangeschaft, waarmee de garantie wordt verlengd tot 3 jaar. AppleCare is een apart product dat gelijktijdig, of binnen een jaar na aanschaf van het product kan worden gekocht.

Mocht een product bij ontvangst defect zijn of niet aan je verwachtingen voldoen, bel dan s.v.p. zo snel mogelijk met onze verkopers ( maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 18:00 uur en op zaterdagen van 09:00 tot 17:00 . ). Voor alle aankopen gedaan bij de online store van iCentre geldt verder dezelfde support en service als bij aankopen gedaan in de iCentre winkels.

Herroepingsrecht

Volgens de wet 'Kopen op afstand' heeft de consument bij de aankoop van producten* de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende zeven dagen. Deze termijn gaat in op de dag van ontvangst van het product door of namens de consument.

Tijdens deze termijn zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en in de originele staat en verpakking aan iCentre retourneren, echter pas na toewijzing van een RMA-nummer door iCentre. Zie verder bij 'retourneren'. Eventueel reeds betaalde bedragen worden binnen maximaal 10 dagen terugbetaald.

* Uitzondering hierbij zijn speciaal in opdracht voor de klant geassembleerde of bestelde producten. of computerprogrammatuur waarvan de consument de verzegeling heeft verbroken.

Klachten

Wij proberen altijd ons best te doen voor u, mocht u onverhoopt een klacht hebben over onze dienstverlening dan kunt u dat aan ons laten weten via info@icentre.nl. Wij zullen binnen 72 uur reageren op uw klacht.

Garantie

3 jaar garantie op Apple producten

iCentre heeft sinds 1 december 2013 een bijzondere garantieregeling voor particulieren. Op alle Apple-producten wordt namelijk een buitengewone garantie van drie jaar gegeven. Het gaat dan om iMac, MacBook, iPad, iPod, iPhone en randapparatuur. Alleen (ingebouwde) accu’s en batterijen, stroomadapters en andere bijgeleverde accessoires vallen niet onder deze garantie. De garantie wordt alleen verstrekt op vertoon van de kassabon met daarop het serienummer van het betreffende artikel.

Op Apple ex-demo modellen (Mac, iPad, iPhone en iPod) geldt een beperkte garantie van 1 jaar.
Deze producten zijn herkenbaar aan een duidelijk ‘ex-demo’ label en zijn lager geprijsd dan producten die nieuw in doos verkocht worden.

Let op, bovenstaande garantievoorwaarden gelden niet voor zakelijke aankopen.

Garantie

Op alle artikelen is de standaard fabrieksgarantie van toepassing.

Natuurlijk kan het voorkomen dat de levensduur van een product niet geheel voldoet aan de verwachtingen, zelfs nadat de garantietermijn verlopen is. De periode waarin je mag verwachten dat er probleemloos met het product kan werken, wordt aangeduid als de gemiddelde gebruiksduur.

iCentre hanteert voor de volgende producten de volgende gemiddelde gebruiksduur:

Type apparaat

Jaren

Accu's en oplaadbare batterijen

0,5

Camcorder

3

Desktop PC

3

Notebook

3

Hardware accessoires

2

Inktjetprinter

2

Laserjetprinter

3

LCD/TFT monitor

3

Mobiele telefoon/PDA

2

MP3-speler

2

Digitale camera

3

Navigatie

3

Gaming

2

Klein Huishoudelijk apparatuur

2

Personal Care

2


Binnen deze termijn heb je recht op een keuze tussen kosteloos herstel of omruil, echter hangen hier wel een aantal voorwaarden aan.

  • Na de fabrieksgarantie, maar binnen de gemiddelde gebruiksduur moet je aantonen dat er op een normale manier van het apparaat gebruik is gemaakt.
  • Na het 2e jaar binnen de gemiddelde gebruiksduur kan het, in bijzonder gevallen redelijk zijn dat je een bijdrage levert aan de reparatiekosten.
  • Wanneer herstel goedkoper is, is het redelijk en toegestaan dat wij de keuze van omruil afwijzen en voor reparatie gaan.

iCentre kan je de volgende bijdrage in rekening brengen (percentage van de totale reparatiekosten):

Gemiddelde levensduur

1e 6 mnd

2e 6 mnd

2e jaar

3e jaar

4e jaar

5e jaar

0,5 jaar

0%

100%

100%

100%

100%

100%

1 jaar

0%

0%

100%

100%

100%

100%

2 jaar

0%

0%

0%

100%

100%

100%

3 jaar

0%

0%

0%

67%

100%

100%

4 jaar

0%

0%

0%

50%

75%

100%

5 jaar

0%

0%

0%

40%

60%

80%


Hoe toon je aan dat je op een normale manier gebruik hebt gemaakt van het product?

Klant maakt in het 1e en 2e jaar aannemelijk dat er normaal gebruik is gemaakt van het apparaat door:

  • Zijn klacht te omschrijven
  • Aan te geven dat het product normaal is gebruikt door te tonen
  • Informatie te verstrekken over het gebruik van het product.

Na het 2e jaar komt daar nog bij:

  • Aan te tonen dat de afgeleverde zaak reeds ten tijde van de aflevering niet aan de overeenkomst beantwoordde.