iCentre reparatie centrum – Apple Repair

Uw Apple- en Beats producten zijn bij iCentre altijd in goede handen. iCentre is een Apple Authorised Service Provider. Dit betekent dat onze eigen reparatie specialisten werken volgens de allerhoogste kwaliteitsstandaard van Apple.

Wat kunt u zelf nog proberen als u een probleem heeft met uw Apple product?

iOS producten

MacOS producten

Komt u er toch niet helemaal zelf uit?

Dan kunt u ook onze Technische Helpdesk bellen: 0900-8089.
Zij kunnen u met al uw Apple vragen helpen en eventueel via hulp op afstand het probleem op uw eigen computer verhelpen.

Werkwijze reparatie

Afgifte U kunt uw product afgeven bij één van de iCentre winkels. Vanuit de winkel zal u product via koerier worden verstuurd naar ons eigen reparatiecentrum in Almere. Neem altijd uw aankoopbewijs mee. Wij kunnen voor de meeste producten na de standaard Apple garantie alsnog voor u een garantieclaim indienen, zodat wij na 2, 3 en zelf 4 jaar nog uw product kosteloos kunnen repareren/vervangen. Ook als u het product niet bij ons heeft aangeschaft.

Reparatie Uw product zal vakkundig door één van de Apple gecertificeerde specialisten worden onderzocht en gerepareerd/vervangen. Hiervoor hebben wij officiële testprogramma’s en gereedschap van Apple tot onze beschikking.

Afhalen Zodra uw product gereed is zal deze retour gestuurd worden naar de winkel van afgifte. Als uw product in de winkel klaar ligt voor afhalen, ontvangt u een notificatie per e-mail of sms. Bij het afhalen ontvangt u een reparatierapport/checklist waarin precies vermeld staat wat er defect en onderzocht is.



Wat kunt u van ons verwachten?

  • Defecte onderdelen worden vervangen door officiële Apple onderdelen (tenzij anders vermeld).
  • Korte reparatie-/doorlooptijden, doordat wij een eigen reparatiecentrum hebben.
  • Mogelijkheid tot het upgraden van uw Mac (bijv. grotere harde schijf of extra werkgeheugen). Informeer naar de verschillende optie’s die mogelijk zijn voor uw systeem.
  • Onze specialisten zijn altijd op de hoogte van de nieuwste producten en volgen de officiële cursussen van Apple.

Belangrijke informatie

Apple aanvullende garantieprogramma’s Mocht u een probleem hebben met uw Apple product, dan kan het zo zijn dat hiervoor een vervangings- of een aanvullende reparatie programma beschikbaar is. Zie hiervoor http://www.apple.com/nl/support/exchange_repair/

Zoek mijn iPhone Als Zoek mijn iPhone is ingeschakeld, kunnen onze technici mogelijk geen service voor het apparaat leveren. Het is daarom belangrijk dat u dit uitzet voordat u een iPhone of iPad ter reparatie aanbied. Zie hiervoor https://support.apple.com/nl-nl/HT201365 U kunt de huidige status van het activeringsslot op een apparaat controleren door op een Mac of pc te gaan naar icloud.com/activationlock.